Μπορώ να ασκήσω το Δικαίωμα Υπαναχώρησης;
Δικαίωμα Υπαναχώρησης/Ακύρωσης των Ενεργοποιημένων Συνδρομητικών Υπηρεσιών
Δεν ισχύει το δικαίωμα Υπαναχώρησης/ακύρωσης των Ενεργοποιημένων Συνδρομητικών Υπηρεσιών που έχουν εξοφληθεί.
Δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης για τις ήδη ενεργοποιημένες Συνδρομητικές Υπηρεσίες που έχουν εξοφληθεί στην ιστοσελίδα, που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του Νόμου 2251/1994 - ΦΕΚ 191/Α/16-11-1994 για την Προστασία των καταναλωτών όπως συμπληρώθηκε με την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013 - ΦΕΚ 2144/Β/30-8-2013 για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, αφού υπάγεται στις εξαιρέσεις του άρθρου 3ιβ παράγραφο (ιγ) του παραπάνω νόμου στην οποία ορίζεται ότι : « Άρθρο 3ιβ- Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης. Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις: α)…β) … ιγ)την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης».
Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί πλήρως και αναλυτικά για τις παρεχόμενες ψηφιακές συνδρομητικές υπηρεσίες που παρέχονται στην θεματική ενότητα «ΒΟΗΘΕΙΑΣ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ».
Επίσης ο καταναλωτής ενδιαφερόμενος έχει ενημερωθεί ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του, της υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεστεί πλήρως από την προμηθευτή κατά την παραγγελία όπου παρέχεται αρχείο «Όρων και Προϋποθέσεων» το οποίο πρέπει να διαβάσει.
Διαβάστε αναλυτικά την ενότητα 15.16.1 του αρχείου «Όρων και Προϋποθέσεων» εδώ.
Υπαναχώρηση/Ακύρωση Παραγγελίας
Υπαναχώρηση ή ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει ΜΟΝΟ στις κάτωθι περιπτώσεις:
- Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της παραγγελιάς μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Διαγραφή» που βρίσκεται στο «Καλάθι». Κάνοντας «κλικ» σε αυτόν τον σύνδεσμο αφαιρείται αυτόματα το προϊόν από το καλάθι σας.
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί η εξόφληση της, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας προκειμένου να αναλάβουμε την ακύρωση της παραγγελιάς σας.
Η «Εταιρία» διατηρεί το δικαίωμα παρακράτησης οποιωνδήποτε εξόδων που σχετίζονται με πληρωμές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών ή γενικότερα πληρωμές online (Paypal).
Aξίωση επιστροφής του κόστους ή υπαναχώρηση για οποιονδήποτε άλλο λόγο ΔΕΝ γίνετε αποδεκτή.
Καθυστέρηση παραγγελίας: Παραγγελία δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
- Σε περιπτώσεις κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό αποστέλλουμε τα προϊόντα μας μόλις ολοκληρωθεί η τραπεζική μεταφορά.
Διαβάστε αναλυτικά την ενότητα 15.16.1 του αρχείου «Όρων και Προϋποθέσεων» εδώ.
Για να εγγραφείτε Συνδρομητής ακολουθείστε τις οδηγίες (Εδώ)